Alla inlägg under april 2013

Av skrivissa - 28 april 2013 19:00

Freedom is when I'm with you
No one can replace you
You are the one
You have a special place in my broken heart
You are the only one for me
I will never find someone like you
I miss you   

 


"the one who says that you can't buy love for money has never owned a horse"
-unknown

// Skrivissa

Av skrivissa - 21 april 2013 21:31

Kommer in i rummet
Samlas kring bordet 

Vill börja jobba


Känner mig otålig                                           

Men vi måste lyssna på vad han säger                       

Jag vill börja nu


Jag älskar kladdigt
Doften av sött och salt

Degen mellan fingrarna

 




  

Av skrivissa - 13 april 2013 22:43


Hejhoppsan!    


jag hade en engelskauppgift att skriva en dikt med hjälp av kylskåpsmagneter.

Blev kanske inte så mycket så mycket till dikt      men jag är glad över stolt över slut resultatet i allafall   



 
ha de bra alla fina =D
/Skrivissa

Av skrivissa - 9 april 2013 23:06

Hejsan hoppsan alla!
Vem är den här nya bloggtjejen undrar ni hmm....
Vem är jag? ......
Jag är en 18årig tjej från Gotland och uppväxt på Gotland.
Jag älskar att skriva , var av bloggnamnen "Skrivissa" jag kommer skriva lite allt möjligt.
Egna historier som jag kommer på , dikter , krönikor , debatt artiklar och om mitt liv.
Behöver någon stans att släppa mina tankar och idéer. Förutom att skriva älskar jag att
gå promenader, spela gitarr, jobba med politiska frågor, är med i ett ungdomsförbund på Gotland och är mycket aktiv där och till vardags går jag restaurang och livsmedelsprogramet på Elfrida Andrégymnasiet.

Mina medmänniskor runt omkring mig beskriver mig som en glad och positiv person som alltid är på hugget och hjälpsam och en väldigt pratglad människa som kan prata lite väl mycket i bland   

ha det gött // Skrivissa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards